RÅKNA-CITY

Vipps så va det onsdag

Urs idag var jag trött som en gnu. Ska testa dom dära Berocca Boost (hur nu det stavas?!) och se om man kan få en kick på mornarna. Någon som testat?
Ska köra tidigare till Gislaved idag då taxibilen ska kollas då vi tagit bort taxametern och dom gula skyltarna på den. Noga och leva....
Skulle handlat men hann inte så får ta det i em då vi ändå ska ner på utvecklingssamtal med Martin. Ska se om jag får med maken på en vovvepromenad också.
Trodde jag var ledig på fredag och har därmed beställt en massa hundmat som ska hämtas i Halmstad men tji fick jag. Är på måndag kidsen var lediga i Gislaved. Hoppas jag kan får ledigt på jobbet nu så jag kan åka till stan på morgonen som jag hade bestämt.
Orkar inte slipa några möbler idag och färgen får jag inte förän imorgon så idag ska jag inte göra ett skit förutom fixa fram lite lunch. Idag blir det ungsbakad falukorv och potatismos.
Soligt och fint väder just nu.... man får bara passa på att njuta.
Ha en underbar dag allesamman!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin
skriven :

Blev rackans sugen på det med. Så blir samma middag här.



När ska vi återta vår squach karriär då?

2 Ellen
skriven :

När jag är nere på 70 kg ska vi börja spela igen det lovar jag.