RÅKNA-CITY

Orolig natt

Ja Knodden´s mage började ju spöka igår på kvällen så jag stålsatte mig för en natt med pyttelite sömn.... vilket var precis vad jag fick :-( Legat och lyssnat efter kräkljud och andra stolligheter som han kan pyssla med när det blir som värst. Han har varit rätt lugn men lilla minsta ljud har jag vaknat av så jag har verkligen legat på helspänn.
Vid fyra fick han en tablett (Andapsin) som man ska ge en timme innan utfodring och efter att han fått den har jag hört att han somnade riktigt djupt.
Han åt inte mycket till frukost men det är inte konstigt med magkatarr.
Fortsättning följer....
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Stackare :( ... hoppas han mår bättre idag.

2 Malin
skriven :

Stackars knodden! och dig.... Hoppas det löser sig med hans mage snart. Har ju hållt på ett tag.