RÅKNA-CITY

Min kämpe

Just nu heter min kämpe Jenny Bergdahl och driver Bamses Bollar.
Hon har haft en tuff tid då två av hennes fyra Leonbergerhundar blivit svårt sjuka.
Har följt hennes kamp med hanen, Roy, på FB över hela helgen och många tårar har trillat.
Nu är hon på väg till vetrenären med sin lilla kille för den sista färden och jag tycker allt blev så tråkigt och hopplöst på en enda gång.
Jenny har gjort allt man kan för att rädda sin vän... hon är en krigare som inte ger upp innan allt hopp är ute. Många är vi som lider med henne just nu och många är vi som vet precis vad hon går igenom en dag som denna. Att låta en familjemedlem, en trogen vän få somna in är något av det svåraste man kan göra och dom lämnar ett stort tomrum efter sig.
Om några veckor måste hon dit igen med sin tik som har skelettcancer och jag har inga ord för hur jag beundrar denna tjej, Jenny, som orkar låta oss andra vara med i sin vardag på detta viset både igenom glädje och sorg.
Sänder dig alla varma tankar jag bara kan uppbringa just nu och är med dig varenda sekund hela dagen!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Skickar lite styrkekramar..