RÅKNA-CITY

Löpbandet



Sådär ja nu har sonen och jag varit hos Helle i stan och lånat ett löpband av henne. Nu ska det banne mig springas i källaren.
Martin har redan kutat som en stolle... hehehehe!
Tackar så mycket Helle för hjälpen!



Här är Martin´s nya termobyor som vi köpte i Halmstad idag också. Skitsnyggga!!!!

Annars har denna första arbetsdagen med taxikörning gått bra. Småsleten på sista em-turen men inte så farligt som jag trodde.

Har fått tag i en frysbox också för 500 kronor i Väramo som Bobbe ska ta hem på fredag. Nu ska jag beställa en redig laddning med hundmat. SKÖNT!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

synd vi inte hann o fika :( ...

Kanske kan ta en nästa vecka ??

2 Syster
skriven :

Man kanske kan få komma och springa lite??