RÅKNA-CITY

FRYS

Är det någon i detta avlånga land som har en frys som bara står och skräpar någonstans eller ett frysskåp så är jag intresserad. Behöver ju inte vara nått från 1800-talet som drar en massa onödig ström men annars är allt av intresse.
Är så less på att åka till stan och hämta fryst hundfoder så ofta. Hade varit smidigt att ha ett lager hemma. Ju mer foder man köper desto billigare blir det också så det är väldigt retligt att bara kunna köpa tre eller fyra lådor MAX.
Hör av er vad ni än ska slänga hahaha så får vi se om jag behöver det ;-))
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Jag har en torktumlare som bara står här o skräpar ... Kan det va nåt tro ??

Fullt fungerande äldre modell !!

2 Helle
skriven :

Klart du får länka min blogg :)

Hör av dig när du vill ha löpbandet....

3 bonne
skriven :

ja jag kanske får ett frysskåp över, om jag nu får ny kyl frys. jag hör av mig isåfall.

4 Ellen
skriven :

Nä tack Susann en torktummlare är jag inte intresserad av. Har du nån vanlig svart gardinstång? Skulle behöva ha en framför solariet i källaren.

Skulle hämtat löpbandet häromdagen men tror du inte jag glömde det. TYYYYPISKT!

Ja Bonne hör bara av dig om du får en frys över! Hade varit kanon!

5 Malin
skriven :

Jag har en gammal värmepump. Den är gemonfrusen = svinkall. Funkar det så hör av dig!