RÅKNA-CITY

Lugnare dag...

Sovit som en stock inatt och vaknade på gott humör... härligt!
Körde Martin ner till bussen och fortsatte sedan mot en grushåla för en promenad med odjuren. Skönt att kunna gå med löpkoppel ibland och i hålan vågar jag eftersom man aldrig möter någon där. Blåste skitkallt men jag hade garderat mig med både kofta, mössa och tjocka vantar så det var ingen fara.
Nu har jag packat in sonens födelsedagspresenter och förberett lunchen som blir fylld fläskfilé med jasminris. Skulle egentligen käkat det igår på alla hjärtans dag men hann liksom inte eftersom gårdagen var stressig.
Ska hämta Martin och hans kompis Albin efter skolan idag och sedan ska vi till simhallen. Inte mitt favvisställe men man får offra sig ibland. Vill folk glo på mina celluiter och valkar så varsegod!
Jag kör ju sportlovstema denna veckan vilket är rätt smart för eftersom ingen annan har sportlov är det lugnt och skönt på alla ställen jag tänkt mig denna veckan.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Så skönt o ha sportlov .... njuuuut !!!