RÅKNA-CITY

Idag är det tisdag allihopa!

Var trött idag minsann... suck för dessa tidiga mornar. Borde verkligen förbjudas!
Åkte innom Smålandstenar efter första turen och handlade på ICA. Skönt att ha det gjort.
Lite småsvårt att få in allt i frysen eftersom det är hundmat precis överallt.
Nu har jag haft en fikapaus med havreboll och kaffe. Måste samla energi inför målningen som upptar all ledig tid.
Martin´s möbler håller på att förvandlas från träfärgat till svart och jag tror och hoppas det blir snyggt.
Vi var på byggshopen i Torup igår för att handla tapeter osv och sonen och jag hittade ett par skitfina till hans rum. Vita med silvriga blommor på. Kul när han och jag kom överrens så alla blir nöjda. Är så spänd på att få dom.
Urs vad det kostar att renovera. Lite här och lite där....
Fick uppepå allt elände igår en räkning från Agria på nästan 8000 kronor för Kulan och Knodden. BLÄ! Dom pengarna hade räckt till två nya fönster till huset. Fast man kan inte tänka så för hundarna går inte att värdesätta i pengar så det är bara att försöka lösa kostnaderna på bästa sätt. Ett pengatillskott i kassan just nu hade dock inte suttit fel kan jag säga.
Nähe här har jag inte tid att sitta.... dags att måla.... hejsvejs!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 spike
skriven :

Vill ni ha tapetserarhjälp är jag överjävlig på det.

2 Ellen
skriven :

Tack för erbjudandet. Inte alls omöjligt att jag ringer. Tapeten till Martin´s rum är med en fruktansvärd mönsterpassning. Bobbe ser svimmfärdig ut bara jag nämner tapeter här just nu.

3 spike
skriven :

Är BÄST på det ;-)

4 spike
skriven :

Tänk om självförtoendet vore lika bra ;-)