RÅKNA-CITY

Blåmärke

Här kommer en inte alltför smikrande bild på mitt ben men var tvungen att lägga ut den i alla fall då jag bara måste visa mitt jätteblåmärke som jag antagligen fått i en sammandrabbning mellan hundarna häromdagen. Kände inte att jag fick mig en smäll men då jeansen var trasiga vid knät så misstänkte jag att även huden kunde ha fått sig en skrapa.



Här kommer en soft bild på en av slagskämparna....



... Kulan med huvudet i tv-bänken!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Men shit vilket blåmärke ... måste ju va ömt som sjutton ju !!

2 spike
skriven :

Va det när vi var ute i grushålan du fick smällen ?

3 Ellen
skriven :

Japp måste varit i grushålan som det blev till. Kände ingenting och det har inte varit ömt alls konstigt nog.

4 Anna
skriven :

Jisses, vilket blåmärke!

5 Malin
skriven :

AJ!!