RÅKNA-CITY

Stan

Idag begav jag mig till Halmstad med mina kompisar Kulan och Knodden i bagaget. Jooo jag försökte få människokompisar med mig men ingen nappade på idén så jag fick ta två individer som GÄRNA följer med matte i bilen trots att det är shopping som stod på agendan.
Jisses vad folk där var i Halmstad. Cirklade som en gam runt parkeringsplatserna vid Lilla torg men det var hopplöst att hitta en lucka någonstans. Gav upp och åkte till Eurostop istället. Hittade några tights, linnen och en topp. Hade en klänning i handen som jag blev överförtjust i men då jag såg prislappen insåg jag att min plånbok som vanligt var för tunn. SUCK! Klänningen kostade 1700 kronor och satt som en dröm om jag får säga det själv. Nåja vad är väl en bal på slottet....
Gjorde ett nytt försök att hitta en parkering inne i staden på hemvägen ocvh nu hade jag tur och hittade en lucka. Stack bort till djuraffären på Lilla torg och köpte hundmat och några fiskar. Pengarna rullar...
Stack även innom Åleds akvarium och köpte fiskmat och fler firrar. Jättekul!
Nu sitter jag fattig som en kyrkråtta framför mitt fina akvarium och drömmer om den dyra klänningen.
Imorgon ska jag till en kompis och grilla. Hittar ingen chaufför dit så jag får nog ta bilen. Nästa jul änskar jag mig en privatchaufför i julklapp.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: