RÅKNA-CITY

Sliten

Har varit på macken hela förmiddagen och inventerat. Huuu att stå och rabbla siffror när man är trött som en gnu men skönt att jag och Carina kom en bit på väg. Inte kul att stå och inventera samtidigt som man ska ta kassan så lika bra att åka innom och ta lite på lediga dagar.
Handlat på ICA också. Himla smidigt att dom öppnar 08:00 för oss som är nattugglor hihihi!
Nu har jag hämtat Martin som sovit över hos grannarna. Han verkade pigg som en mört fast dom säkert suttit uppe hela natten och spelat dator.
Nu blir det inte flera knop idag. Ska försöka att bara kliva ur soffan när jag blir kissenödig.
Blev ingen grillning hos Elise idag då dom också varit uppe inatt och haft hästvetrenären på besök. Inte roligt när djuren är sjuka. Nåja eftersom jag sovit 3,5 timme inatt kanske det bara blir härligt att häcka i soffan istället för att försöka vara social bland folk.
Kom på nu att jag glömt köpa en ny talbok när jag var och handlade. Jäklar med! Kan ju inte sova utan att få lyssna på en berättelse. Får be Bobbe berätta någon trevlig historia för mig när jag ska sova.
Bye Bye mina vänner!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: