RÅKNA-CITY

NU é julen defenitivt slut!

Ja idag var sista dagen för denna julen med paketöppning. Idag var det mamma och pappas julklappar som skulle öppnas. Konstigt nog var det lika spännande denna gången som för några dagar sen att sitta med klapparna i knät.
Martin fick sin hett efterlängtade dator och nu lär jag väl inte se honom mer detta lovet antar jag. SUCK!
Tack mamma och pappa för besöket och för julklapparna... supermysigt!
Annars idag hann Bobbe och jag att gå med hundarna, städa akvariet och för övrigt har Bobbe jobbat hela dagen.
Imorgon ska jag se om min son vill umgås med mig eller sin nya dator... hmmm vad tror ni han väljer???
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mamma
skriven :

Han väljer sin kära mor,om han är smart,annars kan hon ju ta ett snack med dom som kommer på hans födelsedag.Tusen tack för i dag,super mysigt,länge sen jag njöt så mycke,bara av att sitta och glo.Hoppas vi snart gör om det.