RÅKNA-CITY

LUTFISK

Nu är vi hemma och mellanlandar innan vi ska åka till svägerskan för mera julmys. Lufisken hos svärmor var som vanligt kanongod även om jag inte vet vad det är som gör den så god. Inte är det fisken i sig eller såsen och knappast potatisen men tillsammans blir det så gott. Tusen tack för maten Alva och Leif.
Bobbe och jag rastade hundarna tillsammans med Sara. Jättehärligt!
Sara fick sina julklappar också och jag tror hon var nöjd med sina presenter.
Jätteroligt när man hinner träffa även dom stora barnen över jul även om det inte blir så långa stunder så är det så uppskattat av oss "gamlingar" hahaha!
Lite sur för att min kombinerade julklapp/födelsedagspresent till Sara´s pojkvän inte hunnit komma men den dyker väl upp så småningom.
Nu sitter grabbarna i huset och spelar Martin´s nya X-box spel och jag tar sista glaset av mitt Gluwein som jag fick av Susann. Hoppas verkligen hon kommer med påfyllning snart.
GOD FORTSÄTTNING!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Vill du ha receptet kanske ?? =)

2 Ellen
skriven :

Receptet??? Nä vill jag verkligen inte ha! Vad ska jag med det till? Du kommer väl ändå med nytt när det är tomt eller?????? För den är verkligen tom nu... supertom!

3 Susann
skriven :

Hahaha... bra svar där du :-)