RÅKNA-CITY

INTRESSANT

Gjorde ett inlägg igår på Fb angående en sur kassörska i en butik i Hyltebruk. Rätt intressant att se att alla trodde det handlade om Konsum eller Expert utan undantag. Dessa två butikerna skulle ju ta åt sig då alla verkade ha samma syn på upplevelsen både i kassan och över huvud taget hur man blir behandlad på dessa två ställen. Himla tråkigt när personal inte förstår hur viktigt bemötande är utan bara går till arbetet och gör "sitt" och ingenting mer.
Någon på Fb skrev att dom inte gillar ständigt leende kassörskor och det kan jag också hålla med om då alla kan ha en dålig dag men från att ha en dålig dag till att se ut som ett sabla åskmoln VARENDA gång i kassan,,, ja det är ett långt hopp.
Mitt inlägg handlade om en kassörska på Konsum och jag kommer från och med nu välja en annan kassa om det finns möjlighet till det då surpuppan kan sitta ensam och glo surt.

Nu ska jag snart iväg med mamma och shoppa. Hej på en stund....
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Om alla valde en annan kassa än surbubblans ... så kanske det blev lite ändring ?!!



Ha en go shoppingdag =)