RÅKNA-CITY

Hundmat

Uppstigning tidigt idag eftersom jag skulle hämta hundmat på parkeringen på Eurostop 07:30. Bilen var punktlig som vanligt och 15 lådor slungades i ett naffs in i bilen eftersom jag hade Sara till bärhjälp. TACK!
Sen åkte vi vidare till Endless Eden´s kennel och väckte hela huset och levererade mat till dom vovvarna ockå. Fick mysa med söta Leonbergervalpar och titta på min nästa hundras som är Eurasier. Jisses sicken underbar hund.
Lämnade Sara på Ö o B och sen var sista leveransen för dagen ett par vantar till sonen i skolan.
Hem och lasta ur mina egna hundmatslådor och nu småpillar jag med städning och plockning hemma. Tar visst aldrig slut...
Lite småsugen på att duscha av hundarna men har tvättstugan full av ren tvätt så då måste den fixas först så jag får se...
Härligt väder idag.... bäst att njuta!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: