RÅKNA-CITY

Halva avklarad

Nu är halva julaftonen avklarad. Hemma och pausar framför TV:n en stund med choklad och kaffe.
Även rastat vovvarna en runda. Himla skönt väder.
Har fått paket av barnen. Jättefina!!!!! Bobbe fick tavlor att ha i sin hytt på lastbilen på sina älsklingar. Inte alla lastbilschaufförer som har tavlor i sina sovhytter precis hehehe! Jag fick en supernice mugg.
Foto på Martin
Foto på Emma
Foto på Sara och ett på mig och Bobbe
Min kaffemugg med foto på barnen... väääldigt uppskattat!
På baksidan av muggen fanns en text som löd såhär: "Du är en sån person som man lätt kan hålla kär. Så tack för att du finns precis sådan som du är."
Martin fick en musmatta...
Visst var den fin???
Nu ska vi snart bege oss tebax till Hylte för att öppna julklappar hos svärmor och käka och så ska Bobbe vara tomte hos min syrra. Full rulle med andra ord!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: