RÅKNA-CITY

Vardagen é tebax

Jahapp imorgon är det dags att infinna sig på jobbet igen efter x-antal veckors semester. Känns småjobbigt ska jag säga. Hade gärna fortsatt och gå hemma.

Hade en toppen trevlig kräftskiva igår. Mycket kräftor och räkor blev det och en alldeles för stor dos alkohol. SUCK! Nåja kul var det!!!!!

Varit på fotbollsmatch på Örnavallen idag. Hylte mötte Ätran. Hylte vann. Grattis på er pojkar!

Är bjuden på 50/60-talsfest (Rockabilly) så nu är jakten på gång att få ihop tidsenliga kläder till mig och maken. Kan ni inte hjälpa oss??? Någon som vet vart man kan köpa begagnat eller nytt så tar jag tacksamt emot tips. Går ju in för det med liv och lust och det är viktigt att det blir rätt look. Kanske till och med är så att någon har nåt liggandes hemma??? Sprid gärna vidare!

Bobbe åkte till Hok redan efter lunch idag. Så tråkigt! Nu är det antagligen sista veckan i Hok för denna gången så vi får väl försöka stå ut. Han fyller år på onsdag och då känns det ju extra tråkigt att han inte är hemma :-(

TV:n krånglar så vi har bara datorn att ta till på kvällarna. Grrr! Någon sabla inställning som grabben och jag inte reder ut så här sitter vi med varsin dator istället och roar oss bäst vi kan. Blir en tung och lång vecka tills Bobbe kommer hem.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Hej hej, vill du få fler läsare?

Jag har över 1200 läsare och jag undrar om du vill göra ett länkbyte

i MENYN! Jag gör länkbyte bara i menyn, du bildlänkar min blogg i menyn så länkar

jag din blogg i min meny där det står ''bloggar''



Om du är intresserad så kommentera i min blogg och säg till!

Och jag vill ha en bildlänk, bildlänken finns i min blogg

gå in i menyn längst ner och kopiera koden i rutan där det står '' länka mig ''



när du har bildlänkat min blogg så länkar jag dig i menyn på bloggar!



Ha en bra dag och förlåt om du hatar såna där kommentarer!

2 Ellen
skriven :

Hahaha försökte verkligen göra det där... men herregud jag är så usel på länkar osv så jag klarade inte av det... sorry!