RÅKNA-CITY

Trött är det rätta ordet

Hade satt klockan på ringning eftersom Malin kommer hit och då ska vi ta en promenad tillsammans, och bara för det har jag varit vaken varannan timme hela natten. Nu är jag superdupertrött! Fattar inte varför jag är så himla rädd att inte vakna av klockan?! Gjorde ju likadant innan jobbet igår... suck!
Har haft en massa hemska mardrömmar inatt också.
Nån tattartant som hotade sonen med kniv och han var så ledsen. Herregud är så förbannad på den människan så möter jag henne på byn innom dom närmsta veckorna kommer jag slå henne ju... hehehe!
Sen har jag varit fången på nåt tåg också.... HAHAHA!!!!
Hoppas promenaden kan rätta till skallen också ;-)
Har småont i skenbenen efter joggingturen igår så benen känns stumma. Kan ju inte använda mina ilägg (för 2000 kr) då jag får skoskav.... JÄKLA SKIT!!!! Hmmm kunde ju prova dom på rundan nu och ha på den dära krämen jag fick av Micke som funkar så bra. (Man kletar på en salva jättetunt på hälen, på med socken och skorna och vipps får man inte skoskav.) Fast kanske är dumt att testa det nu när vi ska gå en långrunda. Bättre jag provar det när jag är själv och närmare hemmet. Får jag skoskav idag får sonen hämta mig på fyrhjulingen :-))

Ha en bra dag!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: