RÅKNA-CITY

REGN REGN REGN

Vaknade tidigt idag eftersom jag skulle ha iväg grabbarna på fotbollscup. Blev räddade av telefonen... ingen cup idag eftersom regnet gjort fotbollsplanerna helt ospelbara. Martin hade lite ont i halsen så det kanske var lika bra.
Sovit knasigt inatt då Bobbe snodde min kudde. Sen inbillade jag mig att jag hade en fästing på halsen vilket gjorde att jag kände småkryp överallt. Somnade och drömde att nån hade en orm i näsan och att jag var i simhallen och någon ville sno mina pengar som var i badväskan.
När jag vaknade fick Bobbe kolla halsen efter monsterfästingen som visade sig vara en smaskig finne istället... men hellre finne än fästing.
Nu funderar vi på att åka in till Halmstad istället för att köpa grabben ett nytt tangentbord till datorn. Ösregnar ju idag så knappst mc-väder.

Igår på kvällen mysade Kulan och husse i soffan. Här kommer ett foto...

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: