RÅKNA-CITY

Oppla!!!

Igår och idag bestämde sig Knodden och Kulan sig för att reta upp matte ordentligt.
Började med att osten och skinkan jag la på diskbänken igår medan jag var på toa var försvunnen. Knodden var den skyldiga då han låg uppe i skogen och skämdes sen. Såg bara ögonen på honom i mörkret uppe i backen.
Imorse när jag tittade ut så visar det sig att Martins fotbollssockar ligger plaskvåta i gräset på baksidan. Konstigt....!!!
Efter ett tag hittar Martin också vad som en gång i tiden var hans fotbollsskydd uppätna. GRRR!!!!
Nu får jag alltså åka och köpa han nya skydd :-(( Jävla hundar!!!!



Detta är vad som är kvar av skydden. Någon som har några dom vill bli av med som passar en 10-åring... hör av er i så fall.... 0734-174612 (Ellen)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: