RÅKNA-CITY

Kroppen sviker

Vaknade vid åtta imorse och bestämde mig för att gå mig en skön långpromenad. Sagt och gjort!
Hann väl inte mer än cirka två kilometer innan skoskavet på ena foten började. Gick några hundra meter till och sen fick jag plocka ut mina svindyra sulor. Skoskavet blev bättre och jag fortsatte gå..... två kilometer till och sen hade jag så jävla ont i tårna på ena foten så jag trodde jag skulle dö.... två kilometer till och sen hade jag ont på alla möjliga ställen. URSUR BLIR JAG!!!!
Känner mig som en mycket gammal tant. Klarar inte ens en långpromenad i makligt tempo utan att det ska krångla. Linkade hem och istället för den där nöjda känslan så var jag frustrerad och irriterad.
Funderar på att kolla om man kan få slipa ner sina hälar på remiss. Som det är nu så kvittar det vad jag har för skor på mig för skoskavet kommer som ett brev på posten. Mycket tråkigt att inte kunna ge sig ut och röra på sig!
Nu linkar jag runt här hemma och misströstar... pissig start på dagen!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: