RÅKNA-CITY

Inte ensam

Sara följde med mig på en promenad med Kulan och Knodden idag. Gick bra förutom att vi möte en löpande tax vilket båda grabbarna tyckte var supercoolt. Sara som inte är så van att gå med stora pojkar släpades med som en vante. Man måste liksom ha ögon i nacken och förutse vad som komma skall... hahaha!
Kul att ha någon att prata med i alla fall.
Vi gick och tittade på Martin´s fotbollsträning sen. Det gick bra på den men grabben hade ont i knät efter att fått en boll på det förra träningen. Han kämpade tappert i alla fall tyckte jag och nu är det matcher varenda helg.
Väl hemma var det att slita på sig pyjamasen eftersom jag hade ett ryck och ville ut och jogga... bäst att sitta här tills det gått över. Ska däremot jogga imorgon en pytterunda. Ska se om grabben vill hänga med på cyklen.
Trött idag så det blir tidig sänggång!



Här är en bild på min Sara,,, kram på dig stumpan!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: