RÅKNA-CITY

Fyra dagar kvar...

Idag är det fyra dagar tills jag börjar arbeta igen efter semestern. Tycker inte det var länge sedan det var flera veckor... Tänk att tiden skulle gå så snabbt... SUCK!

Martin har haft sovis inatt med grannarnas barn vilket gått kanonbra som vanligt. Dom spelar data men stör ingen och hjälper till att städa. Mycket trevliga grabbar att ha i huset!

Ska snart köra sonen på forbollsträning. Hoppas jag kan få Sara att följa med och rasta hundarna under tiden. Alltid skönt att ha någon med sig ibland så man kan rasta dom tillsammans. Känner mig inte så bekväm att gå med dom båda samtidigt då deras storlek kan göra dom bångstyriga vid hundmöten.

Inte gjort så mycket alls denna sista lediga veckan vilket jag inte anser jag behöver heller. Lite skit i hörnena är inget att bekymmra sig för.

Imorgon ska det ätas kräftor i Råkna. Sara kunde också komma men Emma jobbar. Synd, men det går fler tåg. Ska bli sååå gott!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: