RÅKNA-CITY

Det går...

Frukosten idag blev två GI-mackor med räkost på. Räckte gott och väl. Bobbe knaprade också i sig utan att protestera.
Lunchen bestog av grillat kött och pastasallad. Pastan kör vi vit,,, inte så förtjust i fullkornspasta någon av oss men köper Kungsörnen´s med lång koktid så jag tror det är det bästa alternativet i alla fall. Blev majskolv till efterrätt.

Bobbe tetas konstant över matintaget men tror i ärlighetens namn han diggar maten än så länge. Allt nytt i matväg är ju farligt i hans ögon men jag ger mig inte.
När han ska jobba ute nästa vecka så ska jag skicka med honom färdiglagade Gi-lådor som finns att köpa på ICA tror jag. Han ska inte komma undan inte...

Någon som har bra tips på tillbehör till fisk? Potatis går ju bort men vad ska man ha då?

Motionen är det väl sämre m,ed än så länge. Har gått lite med hundarna men kommer inte upp i någon bra fart när maken är med. Fast i ärlighetens namn är det väl bättre att gå en normalsnabb runda än ingen alls.

Spänd på att väga mig men vet inte om jag vågar. Känns inte som om det händer nåt då man äter sig mätt hela tiden... nervös! Funderar på att väga mig på måndag för då har vi kört en vecka, eller ska man vänta ytterligare en??? Vill ju gärna ha gått ner i alla fall 0,5-1 kg första veckan.

Vägde oss på lastbilsvågen i Hok igår på motorcyklen med både Bobbe och mig på i full mundering hahaha... då vägde vi 540 kg tillsammans. Kul att se vad vågen står på nästa sommar!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: