RÅKNA-CITY

Dags att uppdatera

Vipps så har det gått några dagar igen... full rulle...
Jobbar helgen på macken vilket innebär fre kväll, lör fm, sönd kväll och sen mån morgon. Hej och hå!!!
Har dessutom haft en rejäl låsning i ryggen som gjort att jag har rört mig väääldigt lååångsamt. Tror dock jag fått jobbet gjort någorlunda i alla fall. Idag är låsningen bra mycket bättre så jag hoppas att en natts sömn till ska få den att försvinna helt.
Regnar ena stunden och så lyser solen nästa. Knasigt väder!!!! Kan vara så att hösten verkligen är på G nu kanske?!
Retar mig lite på kommentarer på facebook. Om man tex skriver en kommentar om något... tex att man tycker att vissa människor skriver gulligull och rosenröda anekdoter om sina väääldigt perfekta liv precis heeela tiden så måste alltid vissa andra kommentera det med att "ja men dom kanske har så rosenröda perfekta gulligulliga liv, låt dom skriva vad dom vill bla bla bla".... precis menar jag då.... så låt mig skriva att jag inte gillar sånt falskt gulligullande då!!! Var bara en liten grej jag var tvungen att får ur mig... hahaha! Skönt att ha en blogg där man kan skriva av sig elände man irriterar sig på ;-)
Helt slut i kropp och knopp idag. Ska inte göra ett handtag mer idag. Bara slappa framför TV:n. Ingen hundpromenad eller nåt annat jobbigt då ryggen inte pallar två Leonbergerpojkar i koppel eller en promenad heller för den delen. VILODAG FRÅN OCH MED NUUU!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: