RÅKNA-CITY

Toppen med helg

Denna helgen har varit helt underbar trots att jag jobbat på macken också.
Hunnit med att kratta hela trädgården. Gott att bli av med en massa kvistar, hundbajs och annat bös som låg precis överallt.
Bobbe och Leif fick ner allt från skogen också. Nu är det bara slitet på vedebacken kvar... blä!
Igårkväll satt maken och jag ute på baksidan och filosoferade över livet med en Gin och Tonic i handen. Första myskvällen ute för denna säsongen... och såklart hoppas jag på många många fler!
Idag grillade vi också. Synd vi inte fått ut utemöblerna så man kunde suttit ute och käkat men vi hade i alla fall altandörren öppen.
Mötte en klasskamrat från grundskolan idag. Kul att se att vi faktiskt inte åldrats någonting på dessa 15 år... hahaha! Hon såg ut precis som jag mindes henne... sen om hon tyckte det samma om mig står skrivet i stjärnorna.
Hoppas på en ösig eftermiddag/kväll på macken så tiden går snabbt. Mycket jobb nu några dagar framöver men har ju påsklov nästa vecka så det ska jag nog klara av.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: