RÅKNA-CITY

Lite om ditten och även om datten....



Här är en bild på sonen och hans nya jacka från Stadium. Gillade färgen.

Annars idag har jag kört mina turer både hit och dit. Skönt när allt rullar på som det ska och alla tider man ska passa håller så man slipper stressa som en galning.
Var trött och slö i förmiddags men efter lite kaffe så satte jag fart med att plocka ner tvätt, borsta vovvarna och den obligatoriska dammsugningen.
Nu i eftermiddag har maken och jag hängt upp Martin´s nya sänglampa och håller på med akvariestädning. Bara fyllningen kvar men varmvattnet tröt så nu får dom stackars firrarna klara sig med halvfyllt akvarie så länge medans jag hoppas att varmvattenkrånglet INTE berodde på att varmvattenberedaren pajat.
Imorgon ska vi fixa iordning på klyven och kapen så att helgens bravader i vedhögen kan börja. SUCK! Är ju så bajstråkigt och jag hade mycket hellre bytt fönster på övervåningen så vi kan börja på Sara´s rum med renoveringen. Nåja jag får väl ge mig till tåls antar jag.
Har påsklov nästa vecka vilket ska bli bamseskönt. Verkligen behövligt med lite ledighet nu känns det som.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Åh gud va skönt med påsklov, är faktiskt lite avundsjuk ;-). Men det är du värd o va ledig en vecka. Själv ska jag jobba 2 dgr nästa vecka o hela påsken.... så där kul !!!