RÅKNA-CITY

IPREN

Nu har jag tagit en Ipren och livet känns så mycket bättre. Har antagligen en inflamation som rasar i kroppen eftersom Iprenen fungerade. Undrar hur länge inflamationen ska kivas då?
Nåja nu vet jag att jag kan springa med doggen imorgon!!!
Allt klart annars för utställningen. Ska bara borsta igenom honom lite till i em. Han fäller som sjutton så han är väl inte den snyggaste hunden på denna jord och sedan är han smal som en sticka men det är inte mycket att göra åt. Är inte den mest matglada hund som vandrar på denna jord.
Önskar alla mina vänner som också ska till Smålandsstenar ett stort lycka till!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Håller alla tummar o tår för er i morgonn !



O hoppas din inflammation går över typ snabbt !

2 Ellen
skriven :

Ja jag hoppas också detta ska ge sig snabbt. Med piller i kroppen mår jag prima!