RÅKNA-CITY

Dagen i bilder



Började dagen med att köra denna glada unge till bussen. Tänk att hans leende kan göra hela min dag.
Älskar dig lilla Martin!!!!!



Knodden, Kulan och jag hängde på Bobbe till Hok efter min fm-tur. Skönt att vara ledig en eftermiddag och bara vara! Tur man har hundar som gillar att åka på utflykt!


Knodden vill skicka en hälsning till Susann och tacka så mycket för kuddar och täcken hon skänkt. Dom är mycket uppskattade och används flitigt! TUSEN TACK!!!!



"Lilla" Kulan har sovit som en stock i bilen idag. När han väl kommit ut har det varit på långa ben med sömndrucken blick. Hahaha han é för söt!



Bobbe är som en hanhund... måste markera revir lite här och där... FLABB!



Jag har väl mest väntat idag känns det som medan mannen kutat runt och uträttat det ena ärendet efter det andra. Nåja vi har i alla fall varit tillsammans och dagen har varit bra!



SUCK!!! Såhär såg mina stövlar ut när jag kom från grushålan. Piss med!!!



Här sitter kungen och rattar fordonet och babblar i telefon... jisses! Nåja fick tittat på honom i alla fall.



Sammanbiten men ack så cool.... NOT!!! HAHAHA!!!!! Till mitt försvar kan jag säga att jag var vääääldigt kissenödig! Tack maken för en mysig dag.... tycker nog vi skulle ha flera sådana här bilturer på tu man hand då och då. (Fast nästa gång väljer jag resmålet.)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 marina
skriven :

hej vad fina bilder på en härlig dag kram

2 susann
skriven :

Hälsa Knodden att det är bara kul att dom kommer till användning =)