RÅKNA-CITY

Torsdag i Råkna

Väntar på att Bobbe ska komma hem och äta lunch. Jag har lagat biff med ris och sallad. Jättegott enligt mig men antar att Bobbe inte delar min uppfattning. Han tycker konstigt nog inte om något som är grönt och nyttigt så jag har köpt honom revben han kan sitta och gnaga på.
Kulan gårt mycket bättre idag. Så skönt alltså. Vet ju inte om det är pillrerna han äter som gör det men jag hoppas att denna hältan är över för denna gången.
Har en körning till idag och sedan ska jag se om jag hinner på hundkurs i Reftele.
Mamma och pappa har vait en vända i Norge så jag har varit kattvakt. Dom kommer dock hem idag så då slipper jag att åka och kolla till det 19-åriga kräket.
Imorgon är det fredag och därefter ledig helg... jisses så dödligt skönt. Till helgen skulle jag vilja ta in mina utemöbler och klippa häcken. Vet inte hur långt vi kommer eftersom Bobbe ska på ishockey i Jönköping på lördagskvällen. Själv får jag väl häcka i soffan med ett glas vin.... Läääängtar.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: