RÅKNA-CITY

Sjuk

Idag ringde Martin mig och sa han kräkt på morgonen. Suck säger jag bara! Hade sån tur att Bobbe kommit hem inatt så han var hemma.
Martin ringde själv till skolbussen och sa att han inte skulle med... sicken grabb jag har... bangar inte för något.
Nu sitter han i soffan och spelar TV-spel och sa ha en egen utedag fast i soffan ;-))
Bobbe missade jag precis. Han är här i krokarna och arbetar så nu sitter jag här med min kaffe kopp.
Ikväll blir det "Halv åtta hos mig" hos Susann Westeborg. Undras vad det blir för smaskigt på menyn??? Hon har lovat en goddiebag också så hon fiskar nog efter pluspoäng.
Ska borsta Knodden idag så han är fin inför utställningen imorgon. Har hört rykten om regn så antar hans nya regntäcke kommer till användning.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anna
skriven :

Usch, stackars Martin! Vad redigt av honom att ringa själv! Jag är impad!

2 Malin
skriven :

Stackars Martin. Men duktig kille du har! Ska bli skoj ikväll!! Ses vännen

3 susann
skriven :

Krya på dej Martin !!



Och vad jag kommer ihåg så va goodiebagen ett önskemål från en viss Fru Carlsson !!!