RÅKNA-CITY

Ja hej va det går...

Full rulle i Råkna denna veckan. Taxi, hundkurs, sova, borsta vovve, handla, tvätta, damma,  vattna vissna blommor, taxi, dammsga, sova,,,, bara att hänga med i svängarna minsann.
Imorse var det försovningar och sjuka barn på min tur så jag hade bara en tjej i bilen imorse. Blev lite bråttom till skolan men tror vi fixade att komma i tid.
Har varit på ICA och handlat och hunnit med en kort promenad med Susann. Skönt väder idag också... får ju gärna hålla i sig en vecka till eller två.
Martin ska iväg med morföräldrarna efter skolan. Dom ska överraska honom med en ny BMX-cykel. Gud så glad han kommer bli. För sina pengar ska han få köpa lite skydd och så och sedan lär jag väl inte se röken av grabben något mer. Älskar att se min son glad!!!!!
Ikväll är det ringträning igen. Börjar bli småsegt med det nu eftersom vi gör exakt samma sak varenda gång men jag går dit för att träffa lite folk och för den smaskiga fikan som man får köpa för endast tio kronor.
Var på kurs igår också. Martin hade Kulan och jag Knodden. Min lilla son upphör inte och förundra mig. Han har så god hand om Kulan. Man blir så stolt när man ser en nioåring ta så väl hand om en 40-kilos Leonbergerhund.
Nu ska jag äta och slappa innan eftermiddagsturen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 gäst
skriven :

Jag är inte avundsjuk