RÅKNA-CITY

IRRITERANDE

Gick och la mig som vanligt igår prick klockan tio och satte på talskivan för att sova min efterlängtade skönhetssömn. Ack vad jag bedrog mig. Johan Blund hade inte en chans att komma då han hela tiden blev störd....
Först bestämde sig Sara för att 22:10 är en bra tid att äta på vilket gjorde att hundarna genast var vungna att springa runt och kolla att hon inte tänkte lämna något till dom. Dunder Dunder på övervåningen.
När Kulan väl kom till ro så låg han och gnällde i trappan ner till källaren för att hans tass värkte. Urs så synd jag tyckte om honom.
När John Blund stog på trappan på väg ner till källaren så kommer Bobbe hem. Hundarna började kuta runt igen och mer gnäll från Kulan. När jag väl börjar få lugn och rå börjar Bobbe duscha, smäla i dörrar och leta kallsonger.
Idag är jag sur som bara den och säger bara en sak.... efter 22:00 ska det vara tyst här i huset ikväll annars kommer jag bli vansinnig.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: