RÅKNA-CITY

Halv åtta hos mig hos Westeborg´s

Ja gårdagskvällen kommer man väl sent glömma av flera anledningar kan jag säga.
Susann bjöd på underbar mat, välstädat hem och show.... ja ni läste rätt... det kom en massa brandmän (,,, och kvinna) på slutet av kvällen och gjorde en liten dansuppvisning. Synd vi redan hade satt våra poäng på Susann för annars hade det varit full pott gissar jag på.
Maten var kanongod!!!!!!! Har ätit... ???... ja vad sjutton hette odjuret nu igen?! Nåja hade klor och var superb i alla fall.... inte krabba... Hmmm! (Sorry Susann...)
Tusen tack Susann för en mycket trevlig kväll som antagligen kommer göra att jag hamnar i fyllecell om polisen stoppar mig idag ;-))
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Hummer va det :)



Ja showen va en överraskning, kan ta bonus poäng

sen ... haha...