RÅKNA-CITY

Elände

Ja elände ett är att min mobil plötsligt skiter i att ringa eller vibrera vilket gör att jag missar en massa samtal. Tror kanske felet låg i en ringsignal jag använde men är inte hundra ännu.... Ska ni ha tag i mig och jag inte svarar så testa och skicka ett sms.
Elände två är att en sak som jag trodde maken och jag var överrens om.... vilket vi tydligen inte är i alla fall. Mycket irriterande sådant är och så besviken man blir. Gått på moln sedan några månader tillbaka eftersom jag kollat upp en sak vi funderade på och fått svart på vitt vad som gäller och nu börjar han i alla fall ändra sig i frågan.
Tredje eländet är vädret denna helgen. Ser risigt ut som tusan. Hade velat ha häcken klippt och fått in utemöblerna men det ser mörkt ut.

Något positivt är att Bobbe beställde fönster och altandörr till övervåningen igår. Ska bli så roligt att få sätta in dom och få ordning på gästrummet/tjejernas kryp in och Martin´s rum. Sara ska ju bo här nu framöver så då känns det extra viktigt att rummet är mysigt vilket det inte är jst nu. Håll ut Sara... hehehee....
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anna Panna
skriven :

Ja, sånt är verkligen inte kul när det skiter dig. Kul i alla fall att det gick så bra med Kulan:)