RÅKNA-CITY

Bra med blås i dammsugaren

Idag efter första körningen högg jag tag i det tråkigaste jag vet... duscha hundar. Lika bra att få det gjort liksom. Efter det tog jag min smarta dammsugare och fönade dom och nu är det borstningen kvar. Borstningen går ändå an. Är lite pyssligt och mysigt och greja med...
Blev så hiskeligt trött nu så det får nog bli en kopp kaffe innan borstninen börjar.
Någon som tror att jag önskar mig Knoddens första cert eller????? VILL DET SÅÅÅÅ MYCKET NU! Känns som om vi behöver det som en sporre nu efter några halvdanna tävlingar. Börjar känna att vi kanske bara platsar på dom innoficiella och att dom officiella bara är utom vår räckhåll.... urs hoppas kaffet kan lindra min negativitet.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Kom ihåg... finns alltid nåt positivt !!