RÅKNA-CITY

VIN

Ja jisses säger jag bara.... fick vin levererat till dörren idag av min goa Susann. Tusen tack för det. Skönt när vänner ställer upp för en när man är torr på livets dryck... hahaha.
Blev lite kaffepaus från datan och istället snack med Helle och Susann.
Om jag kan få Lina´s matkasse levererat, hundfoder från Foderbilen och ett arbete jag ka sköta hemmifrån (kanske bedriva loppisverksamhet) så kan jag snart sälja min minibuss och aldrig behöva lämna Råkna. Ljuvliga tanke.
Tänk sicken eremit jag blivit...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Du glömde din peronliga klädshopper ....hehe..

2 Ellen
skriven :

Ja den personliga klädshopern är nåt jag ska unna mig när jag blir miljonär. Ska även be den personen ta fram vad jag ska prova. Är så usel på sådant. Helle kan jobba heltid hos mig med fet lön när jag blir rik.