RÅKNA-CITY

Sån é jag

... urdålig på att hålla kontakt via telefon med mina vänner.

... hatar att gå i affärer.

... älskar vin.

... hatar att laga mat.

... duktig på att avbryta folk.

... pratar för högt.

... när jag blir nervös så skämtar jag.

... har snuttefilt.

... är hemmakär.

... skulle vilja ha en personlig hundvaktoch en städerska.

... är flirtig.

... är databeroende.

... snusar sen 15 år tebax.

... är en jojobantare.

... har mycket hemligheter.

... är dålig på att räkna och är inte allmänbildad.

... har lokalsinne som en 2-åring.

... fruktansvärt morgonhumör.

... galen i hundar.

... vill vara evigt ung men blir tagen för tio år äldre än vad jag egentligen är så åldern är nåt jag pratar tyst om.

... önskar jag hade riktigt långt hår.

... skulle inte kunna vara borta från sonen mer än en natt.

... fruktansvärt blödig. Gråter i princip för allt.

... vänner betyder mycket för mig.

... blått är min favoritfärg.

... har en massa "måsten-grejor" jag liksom (?) måste göra i vissa lägen för att klara vardagen.

... är inte mörkrädd.

... har varit utsatt för rånförsök på mitt jobb.

... återfödds jag så vill jag vara en Leonberger och jag KOMMER spöka.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anna Panna
skriven :

Nästan skrämmande vad lika vi är...