RÅKNA-CITY

Knoddens armbågar

Ja fortsättning följer som ni ser....

Frågade en FB-vän som har Leonberger angående Knoddens ED0 och hon svarade att det är perfekt resultat inte som jag trodde.... USELT. Sicken satans tur jag frågade för jag var mombsäker på att Knodden skulle få leva ett liv med värk. Såg för mig att min löparkompis fick stanna hemma och att han inte kunde var med ut på promenader mer. Fy så fruktansvärda minuter.... nu förstår jag verkligen hur fruktansvärt ledsen man blir om der VERKLIGEN bivit ett uselt resultat. För mig är ju inte det viktiga att han tvunget måste få valpar efter sig men jag vill ju att han ska ha ett drägigt och smärtfritt liv.

Nu är jag glad som bara den ska ni veta. JIHOOOOO
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 luffi
skriven :

God förmiddag!

Allt bra borta hos dig?



Ha en underbar dag! Kram Luffi

2 Maddiis
skriven :

Allt bra idag ? (=



Kram

3 Cissi
skriven :

Hur är det med dig idag? :)

4 elin & sabine [twofabulous.blogg.se]
skriven :

Hoppas du får en fin dag :)



/E&S

5 Maddiis
skriven :

Tackar det ska jag känner mig mycket friskare nu än tidigare :)