RÅKNA-CITY

Kilosnack

Jahapp varit ute med min springkompis Knodden på en liten runda idag. Vackert väder var det men inte i helsicke gick det snabbare att springa för det. Vi flåsade som galningar efter bara några meter och jag tackade gud för att Knodden tvärstannade ibland för att skvätta lite här och där. När han stannar är det som att slänga ut ett ankare... HAHAHA... tvärstopp!
Tyckte vi var duktiga i alla fall.... vi springer inte långt (kanske tre kilometer sammanlagt) MEN vi gör det i alla fall.
Efter det tog jag Kulan på en promenad ner till stora vägen. Han tycker det är lite konstigt att gå själv med mig och stannar och kikar efter Knodden hela tiden. Badade i en lerpöl på vägen hem så nu är min bruna hund svart...
Har gått ner fyra kilon nu. Började ju för en massa veckor sedan men har unnat mig vin, god mat och snask innemellan och jag vill kunna leva... inte bara banta med sallad och vatten....
Har ju satt ett väldigt långsiktigt mål (semestern) så det sk jag nog kunna fixa. Har ca 11 kilon kvar....



Här är en bild på min joggarkompis!!!! Slapp och slö här dock ;-)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: