RÅKNA-CITY

Halmstad i ej uträttat ärende

Idag vaknade jag inte förän 09:00. Vi körde för bevakningsgruppen inatt så vi var alla lite trötta.
Martin och jag gav oss iväg till Halmstad för att hämta en grej (födelsedagspresent till Emma) men när vi kom dit så var den inte klar. Grrrr åka tio mil och så är det inte klart. Så jävla sur jag blir. Hade en massa annat jag hellre gjort idag än att sitta i en bil så långt.
Nåja Martin och jag tröstade oss med ett besök på Myrorna i stan istället. Jag hittade en kavaj som blir perfekt på hundutställningar och Martin hittade byxor och kängor. Försökt få tag i termobyxor men dom hade inga i hans storlek. Synd för det går ju åt någa par i vinter för en grabb på nio bast. Är det någon som har termobyxor i storlek 152 hemma som bara ligger och skräpar så skicka dom till Råkna.
Tog en tur ut till Biltema också för att köpa bromsvätska till Bobbe och en cykelhjälm till sonen.
Stannade på Max och köpte lunch. Var duktig och tog ett GI mål men insåg snart att jag kunde tagit en riktig flottig hamburgare när jag ändå beställde en lyxig milkshake och lökringar. Gott var det i alla fall.
Bobbe är på hockey i Jönköping idag så den ser man nog inte röken av på ett tag. Själv bestämde jag mig för att lata mig hela dagen. Skulle pimplat lite vin men missade systemet så det får nog bli en eller kanske två Martini istället. Lika gott det nästan...



Hahaha försökte ta ett bra foto på mig själv igen men ser ju ut som en sabla sombie. Är nog bara att inse att jag suger på att både ta kort och vara på ett....

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: