RÅKNA-CITY

FY SATAN VAD JOBBIGT

Ja nu har fru Carlsson varit ute och joggat i solen. Jisses så jobbig det är men då jag ar en kompis som stressar mig som fasiken med sitt sunda levende så får jag bara ta mig i kragen och kämpa på. Jag menar... inte ska hon behöva gå på stranden med en gris nästa sommar när hon ser ut som en modell... hahaha. Nänänä.... hahahaha...
Måste köpa mig ordentliga löparskor bara. Får så himla ont i skenbenen av att springa i dessa gamla och det gör ju att man inte kan springa på flera dagar efter en runda för benen är helt kvaddade.
Är du nöjd med mig idag fru Ohlsson?? Såg dig ute med vovvarna idag och tyckte nog du kunde gått lite snabbare ;-))
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Jag e alltid nöjd med dig!