RÅKNA-CITY

Växjö var det idag

Idag var Knodden och jag på hundutställning i Växjö. Det gick bra och han blev 4:a i hanhundsklassen och om jag inte är helt felinformerad så slog vi en vovve från championklassen vilket alltid känns kul. Han skötte sig fint min lilla Knodden!
Några bilder blir det dock inte efter som det är supersvårt att hitta någon som kan hjälpa en fota en när man är i ringen. Nåja jag vet att han såg snygg ut och det räcker för mig.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anna
skriven :

Grattis till er!

2 Veronica
skriven :

GRATTIS!!! Så snygg han är, snart kommer CERTET det lovar jag för han är riktigt fin...Ha det gott...Kram

3 Katarinarina
skriven :

Grattis Ellen!!!! Ja han är skitsnygg rent ut sagt...har jag ju alltid sagt!

4 Ellen
skriven :

Tack så mycket!!! Tyckte nog det var våran tur att få första certet nu men men en fjärdeplats är ju inte så dumt i alla fall.