RÅKNA-CITY

Våga...

Har så mycket jag skulle vilja skriva om på bloggen men inte vågar eftersom det skulle bli sånt satans väsen i så fall. Hade man skrivit allt om alla hur som helst och ta upp allt skvaller man hör och lägga ut alla foton man har är det inte konstigt man kan tjäna pengar på sina bloggar. Så spännande det hade varit och bara skriva sanningen och sina innersta tankar här i en vecka.... Jaja römma kan man hahahaha!

Kom på idag att man tydligen inte läser ett inlägg likadant som jag tänker mig det när jag skriver det. Tyckte tex förra inlägget var fullt av humor men när Sara själv läste det förstog jag på hennes komentar att hon fattade noll av det. Måste förtydliga... jag ger inte en person stryk för att dom inte tänt i pannan eller skottat!!!!!!!! HAHAHA!!!! Så vad skönt att det var utrett (.... "utrett"??? Är det ett ord och stavas det så???)

Ha en skön dag allihopa och ni som ska ut i trafiken och glida.... ta det lugnt!!!!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Du kan få en tjuga om du INTE lägger ut bilder på mej .... haha.. så tjänar du lite pengar ändå !! :)