RÅKNA-CITY

S-tårta

Varit hos svärmor och käkat smörgåstårta. Jösses så gott det var.
Denna helgen har jag bara ätit känns det som. OjOjOj har nog gått upp några kilon nu känns det som. Nåja nya tag på måndag... som vanligt.
Bobbe fick sin farsdagspresent lite tidigare eftersom han fick fyra flaskor Smornoff ice och dom passat sig bättre att dricka en lördagskväll.
Nu sitter vi framför TV:n och kollar på en hemsk film.. alltså ingentig för mig. Får passa på att uppdatera bloggen istället. Har känts som om jag börjat tröttna på den men det var nog bara en formsvacka. Måste få hjälp att göra om fronten på bloggen eftersom fotona känns förlegade nu.
Imorgon ska jag och Martin till Rydö om vi orkar upp i tid och kolla på hästhopning. Ska bli kul! Martin ska få börja rida efte nyår och svägerskan skulle kolla i sina gömmor om hon hade gamla ridkläder han kunde få. Oj så han längtar!
Nu ska jag dyka i min chipspåse. GOTT!!!!!

Ha en trevlig helg på er allihopa!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: