RÅKNA-CITY

Knodden dålig IGEN

Nu mår Knodden skit igen. Vill äta gräs och ulkar.
Imorgon ringer jag vetrenären så får dom kolla noga vad det kan vara för något. Vi kan ju inte ha det såhär.
Börjar vid denna årstiden,,, precis som förra året och  håller på någon gång i månaden genom hela vintern.
Får be dom gå ner med en kamera eller nåt i magen på honom så det inte är något tokigt och så ska jag kolla trädgården imorgon så han inte äter på något han inte tål. Det konstiga är ju att Kulan och Ozzy aldrig visat sådana här tecken.
Blir nog inte mycket sömn inatt..... SUCK

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mia o Ludde
skriven :

Hej Ellen! Satt och läste att Knodden är kass i magen igen, satt och kollade runt på nätet för att se om man kan hjälpa er med ideer om vad det kan vara. Läste att en del hundar kan vara allergiska emot spannmål, Knodden får väl Fodax? och sedan var det en hund som hade haft borrelia i två år utan att ha de vanliga symptomen, trötthet o hälta utan spydde o hade diarrer i perioder. Kanske kan vara till nån hjälp, men jag fortsätter att "resercha". Vi måste hjälpas åt med våra älsklingar.....hundarna då menar jag;) Endless eden Ludde o Mia

2 ELLEN
skriven :

Åhh så snällt av dig att hjälpa mig med detta problem. Just nu går det bra och jag har börjat misstänka att problemet kan vara det torrfoder mina hundar fått i perioder (Doggy Proffesional Blå). Tror nämligen den är för kraftig för hans mage. Har kört med Hills i/d ett tag nu och han verkar må mycket bättre... än så länge i alla fall. Kör ju i vanliga fall med Fodax men har lite svårt att komma iväg och hämta eftersom jag jobbar på fredagar när det är leverans i H-stad.

Tusen tack för att ni bryr er... värmer massa!!!!!!