RÅKNA-CITY

Jävlar...

Ja så var det tisdag......

Hunnit med att jobba, köra Sara till tandläkaren, gå med vovvarna i byn, laga mat, dammsuga, göra läxor med sjuk son, jogga och köpa två nya nosgrimmor till Knodden och Kulan. Är man bara snabb så hinner man med en massa.
Sara hjälpte mig med Martins läxor han fick hem. Ingen dålig hög dom ska fixa när dom är hemma från skolan. Hrm!!!! Tack Sara för hjälpen idag!!!!!

Fick min bil påkörd på macken idag. Blev en bula som jag hoppas ska kunna lagas snabbt och smidigt. Värre gick det för den andra bilen där hela baklycktan måste bytas. Nåja ingen kom till skada.... men det är ju bara så typiskt. Oturen verkar sannerligen förfölja mig.

Inte hört nåt mer om min mormor. Hoppas verkligen hon kryar på sig från slaganfallet. Är så tråkigt eftersom hon är en piggelin annars och fullt klar i skallen och med en kanonhumor. Ville gärna haft henne med ett tag till.

Martin har som sagt varit hemma från skolan idag. Spydde imorse men nu mår han bra så imorgon får han gå igen. Tråkigt när inte barnen mår riktigt bra.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: