RÅKNA-CITY

Hjäääälp

Alltså jag tror alltid att jag verkligen skulle klara mig utan tekniken i hemmet men nu när TV:n börjar krångla så inser jag att utan den en hel dag så är det abstinens som gäller. Vad ska man göra liksom??? HAHAHA! Jäkla tur att datorn fungerar i alla fall så man inte är helt utelämnad till sina tankar mitt ute i skogen för då är risken stor att jag hamnat på hispan.
När jag kom hem från jobbet idag var Skjunne här och hjälpte Martin med World of Worldcraft igen. Stackars Skjunne som aldrig får vara ifred för min son som ringer honom stup i kvarten när det är nåt han inte fattar på spelet.
Nu har jag fått Martin att göra sin svenskaläxa och ska även få honom att öva på sin fiol. Tycker det går bra för honom annars i skolan. Den nya fröken dom har nu ger dom inte överdrivet med läxor så även om det är kämpigt ibland så är det hanterbart.
Småsugen på lite discobowling i helgen med Bobbe och Martin. Får se om vi bokar en bana.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: