RÅKNA-CITY

Go dag

Dagen började med att jag fick sova tills jag själv vaknade idag. Så skönt. Tack Kulan och Knodden för att ni sov till 08:00 idag!
Kaffe och skinkmacka och en son som höll mig sälskap på det så var lyckan gjord.
Tog bilen ner till Hylte och fixade med några julklappar och gick en vända med hundarna. Kulan med sina nyklippta tassar frös om fötterna så det blev bara en liten vända. Dom uppförde sig kanonbra såklart ;-)
Nu sitter jag vid datorn och TV:n och ska stanna där resten av dagen. Sååå skönt. Känner lukten av mat ifrån köket så någon har visst tagit tag i matlagningen. Härligt att få en dag som man slipper koka nödvändig föda åt familjen. Bussigt Bobbe!!!!
Emma skulle visst kommit hit idag men som vanligt har hon inte hört av sig. Tråkigt!!!! Börjar fundera på om det verkligen är som Bobbe brukar säga att hon bara kommer hit om vi ska göra något speciellt annars bryr hon sig inte. Upp till bevis nu min lilla höna.... gör din skogsfamilj glad nu!!!!! (PUSS)
Ni får ha en god helg allihopa... för det tror jag att jag har!!!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: