RÅKNA-CITY

BORING

Idag åkte Martin och jag med Bobbe mot Värnamohållet för att kolla på en del jobb för Sandahl´s. Jisses så tråkigt det var. Knappt att maten på Bambu i Bredaryd klarade av att väga över det på något positivt. URK! Bobbe maler i telefonen konstant så man kan inte prata med honom och sen är det skittråkig väg att åka.
Misströstar idag då jag samtidigt sammanfattar min lediga vecka som inte vart så lugn och skön som jag hade önskat. Trodde det skulle bli lata dagar med sovmorgon men ack vad jag bedrog mig. Har varit full rulle hela veckan så nu är man helt slut inför jobb imorgon och hundutställning på söndag och sen rullar allt på som vanligt igen på måndag. Nåja nu får man väl se till att julledigheten blir mer stillsam.... hahahaha jooo säääkert va?!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: