RÅKNA-CITY

Zackeback´s Hundtjänst

Sådära nu har jag skaffat klippkort hos Zackeback´s Hundtjänst i Reftele. Ska bli så roligt att komma igång igen. Är ju egentligen inte sitt, ligg och stanna kvar som intresserar mig utan bara social samvaro under ordnade former. Har inget behov av att ha en hund som katt sitt eller ligg,,, stanna kvar kan vara bra att kunna men det lär man ju dom i vardagen... tyyyp..... näääästan i alla fall. Hahahaha,,, okej visst hade det varit bra om dom kunde något... mina är ju odresserade monster men jag gillar dom med egen hjärna och inte som små robothundar vid min sida.
Sedan om det inte passar andra att jag har monsterhundar med pyttepyttehjärna så får dom väl hålla sig borta från Råkna helt enkelt.
Känner mig som en förädare mot Kennel Bonasia och Johanna Davidsson nu eftersom jag gått dom sista kurserna hos henne men men vad ska man göra?!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: